//
je leest...
Uncategorized

Lamgeslagen op de bank




Op aardig wat vlakken is de consument murw geslagen. Er is gewoon te veel. De tweede wet van Gosse. Hoeveel dorst je ook hebt, het duizendste glas is niet lekker meer. Het staat in geen verhouding tot de waarde van het eerste glas.

Deze figuur, uit een presentatie van The Future Foundation (www.futurefoundation.com) tijdens een internationaal food congres, laat zien in hoeverre we het aantal keuzen als negatief ervaren.

Straks:
En dan ook nog eens kiezen uit steeds meer merken…

Over justienmarseille

Justien Marseille http://nl.linkedin.com/in/justienmarseille www.twitter.com/jhmarseille www.thefutureinstitute.nl

Reacties

Nog geen reacties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: