//
je leest...
Uncategorized

"Ik voel het aan m’n water" anno nu.


Een signaal:
Intuïtie is normaal geworden in bedrijfsleven.

Intuïtie is lange tijd taboe geweest in het bedrijfsleven. Het riekt immers naar zweverigheid en mystiek, terwijl in het bedrijfsleven vaak rationele beslissingen moeten worden genomen.
Lees de rest hier.

Kijk voor de grap ook eens hoeveel boektitels…
“intuïtie”
“intuïtion”

Over justienmarseille

Justien Marseille http://nl.linkedin.com/in/justienmarseille www.twitter.com/jhmarseille www.thefutureinstitute.nl

Reacties

4 gedachtes over “"Ik voel het aan m’n water" anno nu.

  1. Interresant signaal. als ik een makrtonderzoeksbureau was zou ik maar es een beetje kijken hoe daar mee om te gaan.

    Geplaatst door Anonymous | 25 augustus 2005, 20:08
  2. ik wil weleens weten of iedereen hier wat kan zeggen. Anonymous blijkbaar

    Geplaatst door Anonymous | 28 augustus 2005, 08:01
  3. Other, dat ben ik niet

    Geplaatst door ikke | 28 augustus 2005, 08:03
  4. sorry voor onnodig commentaar, was het aan het uitproberen

    Geplaatst door lollititi | 28 augustus 2005, 08:09

Geef een reactie

