//
je leest...
Uncategorized

Waarden in de zorg


De discrepantie tussen klantwens en leveranciersaanbod is groot geworden, te groot.
Het wederzijds onbegrip maakt dat het ook heikel werd.
We mogen spreken van een gat in de markt.
Want de werklijke klant in de zorg lijkt de verzekeringsmaatschappij. Het proces werd norm.

Over justienmarseille

Justien Marseille http://nl.linkedin.com/in/justienmarseille www.twitter.com/jhmarseille www.thefutureinstitute.nl

Reacties

Nog geen reacties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: