//
je leest...
Uncategorized

Bol.com-Albert Hein 2-0


Beeld: presentatie De digitale consument van de toekomst, voorjaar 2006.

Bol.com gebruikt het dure WK reclameblok voor een handige tip: Ga niet naar de winkel, alwaar onnozele verkopers je spullen proberen aan te smeren waar je niets aan hebt, niets van begrijpt en nooit iets van wil begrijpen, maar kom naar Bol.com daar kun je rustig en ongestoord rondsnufffelen en vinden wat je echt zoekt.

In hetzelfde (uiterst kostbare) reclameblok paait Albert Heijn (potentiële) klanten door de totaal bejaarde Wuppie nieuw leven in te blazen.

Ben benieuwd wie het beste scoort.

Update: En ze schijnen er nog over te jokken ook.

Over justienmarseille

Justien Marseille http://nl.linkedin.com/in/justienmarseille www.twitter.com/jhmarseille www.thefutureinstitute.nl

Reacties

Een gedachte over “Bol.com-Albert Hein 2-0

  1. eindstand: Bol.com-Albert Hein 2-8. Jokken loont!

    Geplaatst door harm | 13 juli 2006, 06:53

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: